W ramach prowadzonej działalności gospodarczej przedsiębiorczyni świadczy usługi z zakresu marketing automation (klasyfikowane jako PKWiU 62.09.20.0 – Pozostałe usługi w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, gdzie indziej niesklasyfikowane). Usługi polegają na budowaniu marketingowych działań zautomatyzowanych w celach promocji działalności zleceniodawców. Dodatkowo realizuje inne zadania z zakresu marketingu, świadcząc profesjonalne usługi marketingowe polegające na osobistej i operacyjnej obsłudze marketingowej w ramach umów B2B, bez wskazania miejsca i czasu pracy, oraz bez znamion doradztwa (PKWiU 74.90.20.0 – Pozostałe usługi profesjonalne, techniczne i handlowe, gdzie indziej niesklasyfkowane).
Przedsiębiorczyni złożyła oświadczenie o wyborze opodatkowania w formie ryczałtu.
W związku z tym, chciałaby wiedzieć czy przychody uzyskane z tytułu świadczenia usług opisanych powyżej mogą być opodatkowane ryczałtem według stawki 8,5%.
Zdaniem Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej, przedsiębiorczyni może stosować stawkę ryczałtu 8,5%.
Interpretacja indywidualna Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 27 czerwca 2025 r., sygn. 0114-KDIP3-2.4011.483.2025.2.MG